Blog

Οι 9 συνήθειες που πρέπει να έχει ο σωστός διευθυντής

Το να είσαι διευθυντής σε μια επιχείρηση είναι πολλά περισσότερα από το να δίνεις απλά εντολές στους εργαζόμενους. Χρειάζεται να καλλιεργήσετε συγκεκριμένες δεξιότητες και συνήθειες, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να γίνετε ένας αποτελεσματικός διευθυντής. Πιο συγκεκριμένα:

succesful manager

1) Χρησιμοποιήστε χρήσιμα apps

Υπάρχουν πάρα πολλές εφαρμογές (applications) που ένας αποτελεσματικός διευθυντής μπορεί να χρησιμοποιήσει προς ώφελος αυτού, αλλά και των εργαζομένων του.

Πολύ γνωστές εφαρμογές είναι: Zip Schedules, Droptask, Basecamp, and Toggl.

2) Μην αποφεύγετε να επιβραβεύετε

Εάν, ο υπάλληλος κάνει καλή δουλειά το σωστότερο θα ήταν να τον επιβραβεύετε, από το να κρατάτε την επιβράβευση για τον εαυτό σας. Το μόνο που μπορείτε να καταφέρετε έτσι είναι να μειώσετε το ηθικό του εργαζομένου, οπότε και την αποδοτικότητά του. Στην περίπτωση πάλι που ο υπάλληλος δεν κάνει σωστά την δουλειά που του έχετε αναθέσει, πάρτε την ευθύνη μαζί με του. 

Μια αύξηση μισθού, ακόμα και παροχή bonus, θα δώσει στον σωστό εργαζόμενο να νιώσει έμπρακτα αυτή την επιβράβευση και θα του δώσει δύναμη και ενέργεια στη δουλειά του. Μια τέτοια κίνηση θα του δώσει μεγαλύτερη οικονομική ασφάλεια η οποία θα τον "δέσει" στην επιχείρησή σας.

3) Συνεργαστείτε, αντί να δίνετε διαταγές

Εάν συνεργάζεστε με τους εργαζομένους σας πετυχαίνετε πολλά περισσότερα από το να δίνετε "ξερές διαταγές". Μην περιμένετε από τους εργαζομένους να κάνουν κάτι έτσι απλά επειδή το ζητήσατε. Δώστε τους λόγους για να το κάνουν αυτό που ζητάτε και δώστε τους μια ευκαιρία να αναμειχθούν με τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

4) Διαχειριστείτε ανθρώπους, όχι αριθμούς

Τα λογιστικά φύλλα δεν κρύβουν πάντα την απάντηση που ζητάτε. Αντιθέτως, οι υπάλληλοι σας είναι η δύναμη κρούσης της επιχείρησής σας. Κρατάτε τους ζεστούς απλά αποφεύγοντας να τους εξισώνετε με αριθμούς.

5) Μην κατασκοπεύετε τους υπαλλήλους σας

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, δεν χρειάζεται να κατασκοπεύετε τη συμπεριφορά και κάθε κίνηση των υπαλλήλων σας. Στην πραγματικότητα, το γεγονός ότι ξέρουν ότι τους κατασκοπεύετε μπορεί να κάνει τους εργαζόμενους λιγότερο παραγωγικούς. Δώστε τους κάποια ελευθερία, και θα δείτε μεγαλύτερη απόδοση.

6) Αποφύγετε το "Διαίρει και βασίλευε"

Παρόλο που ένα κομμάτι ανταγωνισμού μεταξύ των εργαζομένων είναι υγιές σημάδι, δεν είναι υγιές το να είναι οι εργαζομένοι στραμμένοι ο ένας κόντρα στον άλλο. Αυτός ο τύπος ανταγωνισμού δεν δίνει κίνητρα σε κανέναν. Ίσα ίσα οδηγεί μαθηματικά σε εσωτερικές κόντρες και προστριβές στο χώρο της εργασίας. 

7) Μην είστε "ξερόλας"

Πολλοί προϊστάμενοι εξοργίζουν τους υπαλλήλους τους με το να νομίζουν ότι τα γνωρίζουν όλα. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι τις περισσότερες φορές οι υπάλληλοι γνωρίζουν πολλά περισσότερα από εσάς και ίσως θα είναι αργά όταν τους δείτε να φεύγουν  για τον ανταγωνιστή σας.

8) Κανείς δεν διαβάζει την σκέψη σας

Πολλοί προϊστάμενοι έχουν την απαίτηση οι υπάλληλοι να διαβάζουν τις σκέψεις τους. Μόνο που αυτό είναι πολύ δύσκολο να συμβεί. Έαν υπάρχει κάτι που πρέπει να ξέρει ο υπάλληλος, πρέπει να του το πείτε εσείς πρώτος. Διαφορετικά, δεν θα το μάθει ποτέ.

9) Εκπαιδεύστε τους υπαλλήλους σας

Οι εργαζόμενοι θέλουν να μαθαίνουν καλύτερους και ταχύτερους τρόπους για να κάνουν τη δουλειά τους, και είναι δική σας δουλειά να τους μάθετε όλα όσα πρέπει να ξέρουν. Βεβαιωθείτε ότι δίνετε καθημερινά τον χρόνο που χρειάζεται για να αφομοιώσουν οι εργαζόμενοι σας νέες γνώσεις και τακτικές. Όσο περισσότερη γνώση δίνετε, τόσο το καλύτερη γίνεται η απασχόληση.

fShare
10
Pin It

Web365.gr

Ο επαγγελματικός κατάλογος web365.gr είναι μια online εφαρμογή προβολής επιχειρήσεων στο διαδίκτυο, η οποία στοχεύει σε δύο παράμετρους.

1) Ο επισκέπτης να μπορεί να βρει γρήγορα και εύκολα την επιχείριση που ψάχνει.
2) Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της κάθε επιχείρισης, οπότε και την θέσης της στην αγορά, χρησιμοποιώντας την δύναμη του διαδικτύου.